9 Aralık 2011 Cuma

sticker-tattoo :)

ayni cati altinda yasamaya baslamaya 4 ay kaldi demistim bir önceki yazimda.. yalniz sorun su ki, o catinin hangi cati oldugunu bilmiyoruz halen, dahasi o catinin hangi sehirde olacagi bile belli degil.. ihtimaller her gün baska bir sehri gösteriyor.. bugün Essen'i konusurken, yarin Münih oluyor gündemde.. ertesi gün de Darmstadt'a yogunlasiyoruz :) böyle bir bilinmezlik sürecinde, bir yandan sabrima ve rahatligima sükredip, her gün farkli bir sehre zihinsel olarak adapte olurken bir yandan da evimizi nasil dösemek istedigimle ilgili hayallere daliyorum..

ikimizin tercihi de kesinlikle abartisiz, sicak ve samimi bir atmosferden yana.. bu yüzden deri koltuklar, ve parlak mobilyalar bizim icin tamamen tercih disi.. ama begendigim bir kac farkli tarz olunca bu konuda cok kararsiz kaliyorum.. bir yandan beyaz ve eski tarz mobilyalarla pembe ve gül kurusunun romantizmi beni cezbederken - ama oguz bundan pek hoslanmazken-, bir yandan da sonbahar renklerinin hakim oldugu kahverengi, turuncu ve sari agirlikli oryantal bir tarzin -bundan ikimiz de cok hoslaniyoruz- arzusunu duyuyorum.. su anda yatak odasini ilki gibi, oturma odasini ikincisi gibi düsünüyorum ama, sonuc ne olur kestiremiyorum :s bakip görücez insaallah :)

kararsiz olduklarim bir tarafa kesinlikle kararli oldugum bir konu ise duvar stickerleri :)


gördügüm ilk andan itibaren, yani yaklasik 3 yildir  bu sticker'i evimizin duvarini süslerken hayal ediyorum.. öyle zarif öyle güzel ki :)))

ve bu stickeri da yine gördügüm ilk andan beri evizimin baska bir duvarinda -muhtemelen antre veya calisma odasi-, hepsinden uzakta olacagimiz ailelerimizin fotograflariyla birlikte görmek istiyorum.. belki direk böyle degil, ama agac figürlü bir sticker mutlaka insaallah :)

fotograflain ilki https://www.facebook.com/halaltattoocom ' dan..
ikincisi ise buradan..

muhabbet ile..



7 yorum:

  1. Bence ilkini tercih etme derim. Yani stickerdan bahsediyorum. İnsanın evde her hali olabilir. Ayağını uzatır, yatar...vs. Allah'ın c.c. ismine saygısızlık olur diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  2. canim benim, bu acidan hic düsünmemistim.. bir sürü mütedeyyin insanin duvarlarindaki hat tablolarini filan düsününce de kafam karisti simdi.. Allah razi olsun yolcu hatirlattigin icin, düsünücem bu konu üzerine.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Belki onların da aklına gelmemiştir. Ben de bunu birilerinden duyduğum için söylüyorum. Mesela bazı ayeti kerimelerin bulunduğu tablolar görüyoruz dediğin gibi. Aslında bunlar abdestsiz de tutulmaz.

    YanıtlaSil
  4. yolcu,
    olabilir.. dedigim gibi arastirip düsünücem insaallah bu konuyu :)

    birdelisevda,
    degil mi ama? ben de ikisine de ilk görüste vuruldum :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Evet şimdi gördüm Neşe:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok yakin zevklere sahip oldugumuzun bir diger kaniti iste :) en kisa zamanda duvarinizda görürüz insaallah canim benim :)

      Sil